מחמאה טובה מכילה את המעשה שעשה התלמיד ואת מה שזה אומר עליו בעיניך, למשל – ‘נהנתי מהסברא שאמרת, אתה בחור למדן”; “ראיתי איך ויתרת, יש לך כח של איפוק”. משפט ענייני שמוביל להגדרה כללית על האופי והיכולות של התלמיד. כך אתה מגדיל את העידוד והמחמאה לכל המעשים השייכים לאותה הקטגוריה.
לתוכן זה התפרסמו 2 תגובות
אנא התחבר כדי להגיב
הירשם לקבלת עדכון לתגובתך
התחברות / הרשמה
2 תגובות
החדש ביותר
ישנים ביותר
הוותיק ביותר
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות